Mark Livshits: Suomen rooli Venäjän Rotaryklubien luomisessa ja kehittämisessä Venäjällä vuosina 1983 - 2006

Aika: 6.9.2019 klo 11:30 - 13:00
Paikka: Kalasataman Kummeli -rakennuksessa, Vilhonvuorenkatu 12 / Sörnäisten Rantatie 29

Suomi on ollut auttamassa ja kehittämässä rotarytoimintaa Venäjällä vuosina 1983 - 2006. Vuoden 2006 jälkeen Venäjällä ja erityisesti Pietarin alueella Rotaryklubien toimintaan  on kohdistunut suuria muutoksia.

Mitä on tapahtunut, milloin ja miksi? Mikä on Rotaryklubien tilanne tänä päivänä Venäjällä, erityisesti Pietarin seudulla?

Aiheesta saapuu klubillemme alustamaan filosofian tohtori Mark Livshits.

Mark Livshits on ollut mukana Pietarin alueen Rotaryklubin perustamisessa ja toiminnassa keskeisesti. Hän on ollut myös mukana kirjoittamassa teosta "Pietari ja Rotary (2003)".

Markilla on myös pitkäaikainen ja monipuolinen kokemus  kaupan alalla Venäjällä, muun muassa johtamisessa, myynnissä,  markkinoinnissa ja kehittämisessä. Hän toiminut aktiivisesti myös kansainvälisesti Venäjän ja Etelä-Korean välisessä kaupankäynnissä.

Esitys pidetään englanniksi.

Kallio Rotaryclub, Meeting on 06.09.2019

Mark Livshits: The Role of Finland in the Creation and Development of Rotaryclubs in Russia (1983-2006 years).

Back ground information:

Finland has been helping and developing rotary action in Russian during years 1983 - 2006. After 2006 big changes has been seen in the Rotaryclubs in Russia, specially  in ST.Petersburg area.

What has happened , when and why? What is the current situation of Rotaryclubs in Russia, specially in St. Petersburg region today?

Dr. Mark Livshits will visit our club and tell us the interesting story.

PhD Mark Livshits has been a charter member in RC Leningrad-Neva (1993-2003). He has been a co-author of the book “St. Petersburg and Rotary” (2003) and also a RC founder and PP for RC “St. Pet -Intl. ”- Nov. 2004 (2004-6).

Mark has also a long term and wide experience in trading in Russia, specially in Managing, Marketing, Creating and Manufacturing. He has had also an active role in trading between South Corea and Russia.

The presentation will be in English.