Vaihto-oppilas Carlotta kertoo kuulumisistaan

Aika: 29.11.2019 klo 11:30 - 13:00

Kallion Rotaryklubilla on lukuvuonna 2019-20 yhdessä Maneesin ja Luoteis-Helsingin kanssa yhteinen vaihto-oppilas Pohjois-Saksasta, 17 vuoden ikäinen pirteä Carlotta.

Carlotta saapui Suomeen elokuussa ja käy koulua Kallion ilmaisutaidon lukiossa. Koulu onkin sopiva Carlottalle ajatellen hänen kiinnostustaan  mm näyttelemiseen ja tanssiin. Vaihto-oppilaamme on myös kiinnostunut politiikasta,  hän on Saksassa  kouluneuvoston jäsen ja lisäksi jäsen kaupungin nuorisokomiteassa.

Vajaan neljän kuukuaden oleskelu Suomessa on jo kartuttanutjonkin verran  kokemuksia ja tietämystä maastamme. Mitkä ovat Carlottan tämän hetken tuntemukset?

Vaikka vaihto-oppilaamme on opiskellut saapumisensa jälkeen jonkin verran Suomen kieltä, esitys pidetään englanniksi.