Ego-esitelmä, Jorma Pennanen

Aika: 24.1.2020 klo 11:30 - 13:00

Äänekoskella syntyneen, Jyväskylässä nuoruutensa viettäneen Jorma Pennasen elämää on viitoittanut koulutus Helsingin Teknillisessä oppilaitoksessa, missä hän suoritti 60-luvulla  opinnot graafisen teollisuuden alalla. Työuraksi muodostui monivivahteinen väylä esimiestehtävissä yrityksissä alalla, joka kasvoi vuoteen 1995 asti. Tämän jälkeen, vuodesta 1995 lukien alalla on tapahtunut suuria muutoksia, jotka jatkuvat yhä..

Jorma Pennasesta tuli rotari vuonna 1995 Vantaalla. Hän ollut jäsenenä myös Lappeenrannan eri klubeissa mm. presidenttinä. Alueen klubeja on viime vuosina yhdistetty  siten, että nykyisin paikkakunnalla toimii vain yksi klubi, jossa on 90 jäsentä. Kaksi PHF-tunnustusta saanut aktiivinen rotari liittyi Kallion klubiin syksyllä 2019.

Jorma on avioliitossa, hänellä kaksi lasta ja kaksi lastenlasta. Hän on sotilasarvoltaan kersantti, Helsingin Ilmatorjuntarykmentistä.

Rotaritoiminnan ja liikunnan lisäksi hän harrastaa yhdistystoimintaa.