Hernerokkailta Svenka Klubbenilla (avec)

Aika: 5.3.2020 klo 17:30 - 21:00
Paikka: Ravintola Svenska Klubben, Maurinkatu 6

Kallion rotaryklubin perinteinen Hernerokkailta pidetään torstaina 5.3.2020 alkaen klo 17.30 Svenska Klubbenilla, osoitteessa Maurinkatu 6.

Aloitamme klo 17.30, jolloin baari on auki. Svenska Klubben on  varautunut Rotary-erikoisuuteen, Koskenkorva-karpalomehujuomaan. Tämän lisäksi koko baarin valikoima on tilattavissa.

Alkumaljan jälkeen  meille on varattu kabinettitila, jossa kuullaan n. klo 18.00 alkaen Jari Perkiömäen, Taideyliopiston rehtorin, esitelmä ja mahdollisesti lyhyt musiikkiesitys saksofonilla. Jari Perkiömäki aloitti Taideyliopiston rehtorina joulukuussa 2015. Hän on  paitsi rehtori, myös arvostettu säveltäjä, jazzmuusikko ja opettaja, soittimenaan saksofoni.

Ruokailu alkaa noin klo 18:40.

Alkuruuaksi on hiillostettua lohta. Pääruoaksi nautitaan  hernekeittoa lisukkeineen (leipä, levite, sinappi, sipuli jne.).

Jälkiruoaksi on tarjolla pannukakkua, mansikkahilloa ja kermavaahtoa.

Ruokajuomaksi kukin tilaa tarjoilijalta, mitä haluaa: olutta, viiniä, punssia, alkoholittomia vaihtoehtoja jne..

Ruokailun kokonaishinta ilman juomia on 39,00€ / henkilö. Jokainen maksaa laskunsa itse ruokailun päätyttyä. Svenska Klubbenilta poistumme viimeistään klo 21.00.

Tilaisuus on ns. avec, eli voit ottaa mukaan läheisesi tai hyvän ystäväsi.

Ilmoittautumiset Hernerokkailtaan sihteeri Kari Laukkaselle sähköpostitse (kari.laukkanen@hotmail.com)  tai puhelimitse Hannu Luntialalle (045 699 4530), viimeistään maanantaina 2.3.2020. Muistathan mainita tuolloin, tuletko yksin vai seuralaisen kanssa.